UmysłUmysł10 przykazań korzystania z telefonu komórkowego*

10 przykazań korzystania z telefonu komórkowego*

Chociaż lipiec jest narodowym miesiącem uprzejmości telefonii komórkowej, właściwe protokoły etykiety telefonu komórkowego powinny być najważniejsze przez cały rok. Przeczytaj „10 przykazań korzystania z telefonów komórkowych” według CableOrganizer.com, wiodącego w branży eTailera telefonów komórkowych… i daj nam znać, jeśli się zgadzasz.

„10 przykazań korzystania z telefonu komórkowego”:

  1. Szanuj tych, z którymi jesteś. W pewnym momencie wszyscy spotykaliśmy się z kimś, kto wyrejestrował się z rozmowy jeden na jednego na żywo przez kilka minut, aby swobodnie rozmawiać z kimś innym przez komórkę. Jeśli robisz z kimś plany towarzyskie, są one priorytetem i zasługują na Twój niepodzielny czas i uwagę.
  2. Zezwól poczcie głosowej na obsługę połączeń, które nie są pilne. Poczta głosowa istnieje z jakiegoś powodu, dzięki czemu możesz odnotowywać połączenia przychodzące bez konieczności zakłócania środowiska, w którym aktualnie się znajdujesz. Jeśli jesteś na konferencji nauczyciela/rodzica, spożywasz posiłek z rodziną, czy jesteś zanurzony w rozmowach z przyjaciółmi i innych tego typu sytuacjach, możesz być pewien, że Twoja poczta głosowa będzie dostępna, gdy nadejdzie bardziej odpowiedni czas na oddzwonienie.
  3. Dawaj dobry przykład młodszemu pokoleniu. Nic dziwnego, że dzieci uczą się na przykładzie, więc miej to na uwadze, kiedy modelujesz zachowanie używania telefonu komórkowego przed młodszym pokoleniem — czy to z dziećmi, czy z innymi. Uczysz je mówić „proszę” i „dziękuję”, więc po co na tym poprzestać?
  4. Poczekaj na SMS-a i uratuj życie. Kiedy prowadzisz samochód i jednocześnie piszesz czy czytasz, nie tylko zdejmujesz ręce z kierownicy, ale także odrywasz wzrok od drogi. Żadna wiadomość tekstowa nie jest warta ryzyka zranienia lub zabicia siebie lub innych. Poczekaj, aż bezpiecznie zaparkujesz, aby wysyłać i odbierać wiadomości tekstowe.
  5. Schowaj swoją komórkę podczas jedzenia poza domem. Kiedy ludzie wydają pieniądze na kolację, ostatnią rzeczą, jakiej chcą, jest bycie zniewolonym słuchaczem rozmowy przez telefon komórkowy osoby trzeciej. Jeśli jesz w miejscach publicznych, zwłaszcza w towarzystwie innych, schowaj telefon komórkowy (i wyłącz dzwonek) do końca posiłku – wszyscy, łącznie z tobą, będą się dobrze bawić.
  6. Pamiętaj, czas prywatny jest w porządku. Łatwo rozpoznać charakterystyczne dźwięki z toalety, takie jak echa, płynąca woda i spłukiwanie w tle, więc jeśli poświęcasz czas, aby odpowiedzieć na wezwanie natury, nie próbuj nikogo oszukać – kończ połączenia przed wejściem do toalety i nie odbieraj ani nie wybieraj numeru ponownie, dopóki się nie umyjesz i nie wyjdziesz.
  7. Trzymaj kłótnie w tajemnicy. Nie każda rozmowa przez telefon komórkowy może być pozytywna, ale to nie znaczy, że masz licencję na publiczne wyładowanie emocji. Łatwo jest wplątać się w kłótnię, ale pamiętaj, że inni nie widzą ani nie słyszą pasjonata na drugim końcu linii, zdają sobie tylko sprawę, że jest to jednostronna walka z krzykiem kilka stóp dalej. Nie pozwól, byś to był ty.
  8. Uważaj na swoje maniery. Historie i język, które mogą być zabawne dla twoich najbliższych współpracowników, mogą wydać się nieodpowiednie dla niewinnych przechodniów, więc mądrze jest żyć według następującej zasady: jeśli nie przeszedłbyś przez ruchliwe miejsce publiczne z określonym słowem lub komentarzem wydrukowanym na Twojej koszulce, nie używaj go w rozmowach telefonicznych, gdy jesteś w zasięgu słuchu nieznajomych.
  9. Nie ignoruj ​​uniwersalnych stref ciszy. Niezależnie od tego, czy znajdujesz się w teatrze, domu modlitwy, sali konferencyjnej czy w innym standardowym miejscu wymagającym ciszy telefonu komórkowego, konieczne jest przestrzeganie nakazu całkowitego wyłączenia telefonów komórkowych. Nie tylko po to, aby nie wydawały zauważalnego dźwięku, ale także po to, aby natrętne światło ekranu nie rozpraszało, co jest bardzo lekceważące dla osób wokół ciebie.
  10. Nie zmuszaj personelu obsługi, aby na ciebie czekał. Wśród kasjerów, kelnerów w restauracjach, pracowników kontuarów i innych osób z branży usługowej narasta frustracja związana z klientami, którzy oczekują, że zostaną obsłużeni natychmiast, ale nie mogą zawracać sobie głowy przerywaniem swojej rozmowy telefonicznej lub maratonu SMS-owego, aby spójnie złożyć zamówienie lub zapłacić za zakup. Wielu pracowników serwisu stara się dobrze wykonywać swoją pracę, a klienci rozpraszani przez telefony komórkowe mogą podważyć własne doświadczenie i stworzyć wąskie gardło w relacjach z innymi. Proszę, pomóż im pomóc tobie.

Informacje dostępne na www.dziendobrywellness.pl, w tym tekst, grafika i inne materiały, służą wyłącznie celom informacyjnym. Poleganie na jakichkolwiek informacjach zawartych w www.dziendobrywellness.pl odbywa się na własne ryzyko użytkownika. W artykule może pojawić się sponsorowane lokowanie produktu. Odwiedzający tę stronę internetową przyjmuje do wiadomości, że informacje dostępne na lub za pośrednictwem www.dziendobrywellness.pl nie są i nie mają na celu zastąpienia profesjonalnej porady medycznej. Prawa autorskie Circle REI Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Udostepnij:

REKLAMA

spot_img

REKLAMA

spot_img

REKLAMA

spot_img

Popularne

REKLAMA

spot_img

Podobne Posty

Mąka bambusowa przepisy i jej właściwości dla zdrowia

Mąka bambusowa to najnowsza innowacja wykonana ze świeżych, młodych...

Czy plastik negatywny może uratować planetę?*

To, że przemysł kosmetyczny ma problem z opakowaniami, nie...

Suplementy treningowe: czy naprawdę zwiększają wydajność?*

Jeśli chcesz uzyskać jak najwięcej z każdego powtórzenia i...

Co warto wiedzieć o ćwiczeniach i jak zacząć*

Ćwiczenie polega na podejmowaniu aktywności fizycznej i zwiększaniu częstości...